ایرانی برند:

چرا ایرانی برند؟

چرا ایرانی برند؟
 امروزه نشان تجاری تبدیل به یکی از با ارزش ترین دارایی های شرکت ها شده است، به طوری که در برآورد ارزش ویژه شرکت ها، ارزش نشان تجاری به عنوان یک عامل مهم در نظر گرفته می شود. کمک به مصرف کننده در تصمیم گیری و انتخاب کالا (زیرا نشان تجاری ویژگی های کالا را نشان می دهد)، عدم نیاز به داشتن اطلاعات دقیق در مورد تولیدکننده و جزئیات فنی کالا در هنگام انتخاب کالا، تسهیل معرفی کالا به دیگران و عامل هویت بخشی به محصولات را می توان از اهداف نام و نشان تجاری (برند) مطرح کرد. همچنین جهانی شدن کالاها و حتی خدمات مستلزم ایجاد نشان تجاری می باشد چرا که نشان تجاری سبب شناخته شدن، ثبات و ماندگاری در بازارهای جهانی می شود.
این درجه اهمیت نام و نشان تجاری به علت نقش بسیار حیاتی آن در انتخاب مشتریان هنگام خرید از میان انبوه کالاهای مشابه ارائه شده می باشد. در این راستا موضوع وفاداری به نام و نشان تجاری از مهمترین موضوعات مورد توجه تولیدکنندگان می باشد و ایشان همواره به دنبال راهی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می باشند. یکی از مهمترین معیارهای وفاداری به نام و نشان تجاری عامل یادآوری و بازآوری برند با گروه کالایی خاص می باشد که زمینه را برای خرید مجدد مشتریان فرآهم می آورد.
پروژه ایرانی برند در راستای حمایت از تولید کالاهای ایرانی با ارائه خدمات آموزشی، مشاوره ای و تبلیغاتی در زمینه ی برندینگ به تولیدکنندگان ایرانی، قصد دارد تا در رشد و شکوفایی تولیدات ایرانی و در نتیجه رشد اقتصاد ملی سهیم باشد.
سامانه ایرانی برند به عنوان پایگاه تخصصی اینترنتی در زمینه ی معرفی محصولات و نشان های تجاری ایرانی با ایجاد محیطی جذاب، با کاربری بسیار آسان سعی دارد تا با یادآوری ذهنی اطلاعات برندهای ایرانی در گروه های محصولات مصرفی، زمینه را برای انتخاب و خرید مشتریان فرآهم کند. همچنین علاوه بر اطلاع رسانی و تبلیغات محصولات ایرانی با رصد کردن مقالات و کتاب های علمی، سایت ها و ارگان های مرتبط در حوزه های تولید و صنعت، نشان های تجاری، بازاریابی و ... و در دسترس قرار دادن آنها سعی در ارائه مشاوره و هدایت تولیدکنندگان به ثبت نام و نشان تجاری و ارتقاء سطح کیفی محصولات و جلب وفاداری مشتریان دارد.
در سامانه ایرانی برند گروه بندی مناسب کالاها، اطمینان از ارائه اطلاعات صحیح در مورد تولیدکنندگان، محصولات، نمایندگان فروش، استانداردها و ... ، فعال و پاسخگو بودن نمایندگان ایرانی برند که از طرف تولیدکنندگان و یا صاحبان نشان های تجاری گماشته شده اند از جمله خط قرمزها و مواردی است که باید حتماً رعایت شود.

آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 18 دی 1391 17:53

ارسال نظر

کادرهایی که با علامت (*) مشخص شده اند وارد کردن اطلاعات در آنها الزامی می باشد. کد HTML مجاز نیست.