ایرانی برند:

چشم انداز ایرانی برند

چشم انداز
سامانه ایرانی برند در افق 10ساله خود چنین ویژگی هایی خواهد داشت:

  •     پایگاه مرجع در شناسایی و اطلاع رسانی کالاهای ایرانی به صورت انسجام یافته.
  •     پایگاه مرجع در شناسایی و تبلیغات تولید کنندگان ایرانی.
  •     پایگاه مرجع آموزش، مشاوره و ترویج برندینگ و بازار یابی.
  •     مرجع چاپ کتب تخصصی در حوزه های اقتصاد، بازرگانی و ... در سطح کشور.
  •    مرجع تولید مقالات تخصصی به کمک اساتید و صاحب نظران در حوزه اقتصادی، بازرگانی و ... در سطح کشور.
  •     تاثیر گذار بر رشد تولیدات با کیفیت ایرانی.
  •     تاثیر گذار در ارتقاء سطح کسب و کار بنگاه های اقتصادی.
  •     میزبان روزانه 5 میلیون نفر از جامعه ایرانی در سامانه ایرانی برند.
  •     تاثیر گذار در افزایش سرمایه گذاری سرمایه داران داخلی و خارجی در تولید کالا با نشان تجاری ایرانی.
  •     تاثیر گذار در کاهش واردات بی رویه محصولات بیگانه.
آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 24 آبان 1391 09:53

ارسال نظر

کادرهایی که با علامت (*) مشخص شده اند وارد کردن اطلاعات در آنها الزامی می باشد. کد HTML مجاز نیست.